گزارش كارآموزي شبكه، سخت افزار، مشاوره و پشتيباني از شبكه هاي كامپيوتري

دسته بندي : کارآموزی » کامپیوتر
دانلود گزارش کارآموزی با موضوع شبكه، سخت افزار، مشاوره و پشتيباني از شبكه هاي كامپيوتري،
در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
اينجانب ... دانشجوي سال آخر رشته فناوري اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامي مشهد، دوره يك ماهه كارآموزي خود را در شركت سروش به مدیریت جناب آقای مهندس دهستانی واقع در خيابان احمد آباد- خيابان رضا- رضا 23- پلاك 46 گذرانده ام. اين شركت در زمينه هاي شبكه، سخت افزار، مشاوره و پشتيباني از شبكه هاي كامپيوتري ارائه خدمت مي كند. سابقه عالی این شرکت، پرسنل فعال، پروژه های بزرگ و امکانات قوی شرکت در رابطه با رشته فناوری اطلاعات سبب شد تا اینجانب این شرکت را به عنوان محل کار آموزی خود انتخاب کنم که درخواست اینجانب هم با موافقت مدیر شرکت مواجه شد. 

مدت كارآموزي بنده در بخش شبكه و پشتيباني از شبكه هاي كامپيوتري گذشت، به طوري كه موارد قابل توجهي را دراين مدت فرا گرفتم. لازم به ذكر است كه اين شركت دركار خود سعي در استفاده از بهترين تجهيزات و تكنولوژي هاي روز در پياده سازي و نگهداري از سيستم ها و شبكه هاي كامپيوتري به عمل مي آورد و آینده روشنی نسبت به دیگر رقبا در سطح مشهد دارد.
براي سهولت در بيان گزارش كارآموزي اينجانب مدت كارآموزي خود را به ده دوره سه روزه كه تخميني از انجام دقيق كارها در هر يك از دوره هاست، تقسيم مي كنم. 
دسته بندی: کارآموزی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 13265 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:177 کیلوبایت

 قیمت: 29,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.